2012. augusztus 21., kedd

Egy kis édesség.. Kakaó öntet..

Mikor kicsi voltam és mentem iskolába volt a közelben egy bolt, ott reggelente mindig kaptam egy Rudit.. sajna rúdi receptem nincs, pedig jól jönne itt Angliában. De van kakaó receptem. Igen kakaó.. emlékeztek a régi bolti zacsis kakaóra? Mindig is imádtam hidegen, melegen szeretem anyukám főzött kakaóját.

Micsoda gyönyörűség... említettem hogy csokit, csokival?


Magát az öntetet miután megfőzted elteheted egy üvegbe a hűtőbe és legalább 2 hétig nálam eláll..ha túléli.. 
Mire használható? Hát.... csokiöntet gyümire, fagyira, palacsintára.. amire kedved van! Vagy épp használhatód kész kakaó alapnak, mint említettem én imádom a kakaót, de például a hőségben nyáron csakis hidegen innám!

Hozzávalók:

1/2 csésze kakaó por (még mindig amerikai csésze m.e)
1 csésze víz
2 csésze cukor  - én lassan adnám hozzá hátha nem szereted túl édesen, és akkor kevesebb 
1/8 teáskanál só - hívjuk egy csipet sónak
1/4 teáskanál vanília íz 

A vizet és a kakaót keverd el csomómentesen amennyire lehetséges.. nem kell megörülni miatta. Tedd fel a gázra melegedni, lassan kevergesd, add hozzá a cukrot sót és vaníliát. Összesen 3 percig kell főzni, nem igényel többet.

Teszteld az ízt...Fontos... mert mert jóóó és kell 


Egészségedre :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése